Den Rigtige Teltudlejning
Generelt
-
Alle priser er inkl. 25% moms i DKK. Der tages forbehold for prisændringer og fejl.
-
Kunden har erstatningspligt over eventuelle bortkomne eller beskadigede varer.
-
Alle de lejede varer er gennemgået inden udbringning/afhentning, og vi beder dig derfor i egen interesse, reklamere over eventuelle mangler eller skader, senest dagen inden tingene tages i brug.
Efterfølgende reklamation tages ikke til følge. -
Stole har gummipropper monteret på benene. For at skåne trægulv i hjemmet, er det tilladt at montere ”filtdutter” på stolene. Dette står for lejers egen regning. ”Filtdutter” skal fjernes igen inden afhentning/aflevering.
-
Alt materiel samt emballage skal opbevares beskyttet for snavs og fugt m.m.
-
Ønskes de lejede varer udbragt, betales en fragtpris. Priserne varierer alt efter hvor i landet leveringsadressen er. Ønskes fast leveringstidspunkt betales der særlig fragt. Leveringen skal kunne rulles ind, og max 20 meter fra bilens holdeplads. Ved længere ”gå afstande” tillægges timeløn på 550,- pr. mandetime.
-
Ved selvafhentning må stole, borde, service m.m. kun transporteres i rengjort lukket bil eller trailer med tæt presenning. Åben trailer accepteres ikke. Stole skal kunne stå op i stabler. De må ikke lægges ned.
-
Lejen dækker op til 3 dage (fx weekend), er der behov for længere lejeperiode gives tilbud.
-
En ordre kan annulleres indtil 60 dage før brugs-dato. Ved annullering mellem 60-30 dage før brugs-dato, betales 50% leje. Ved annullering senere end 30 dage før brugs-dato betales 80% leje.
-
Reduktion i ordren skal ske senest 8 dage før levering, tillæg kan accepteres 3 dage før levering.
-
RETUR-aftale på fustager skal laves ved bestilling og fustager tages kun retur ubrudt og med returgebyr på 20% ligesom pant for fustager er fratrukket gebyr ved returnering.
-
Der beregnes og tillægges 5% af prisen på telt med eller uden gulv i forsikring
-
OBS: Vær opmærksom på, at der gælder andre betingelser ved afbestilling af telte.
Se under betingelserne for telte.
Rengøring
-
Alt porcelæn og bestik vaskes op efter brug hvis ikke andet aftalt
-
Glas stilles tilbage i de opvaskekurve de blev leveret i.
Sørg for at sortere glassene korrekt, og med bunden opad. -
Tallerkener stilles tilbage i de kasser de blev leveret i.
-
Bestik sorteres og lægges i de kasser de blev leveret i.
-
Duge rystes efter brug, og leveres tilbage i evt. plasticpose.
-
Borde tørres af med fugtig klud.
-
Stole rengøres/støvsuges efter brug for evt. skidt hvis dette er nødvendigt.
Telte og gulve
OBS: Der skal være minimum 1 meter fri plads hele vejen rundt om teltet:
Eksempel: Lejer du et festtelt på 6x3 meter – skal pladsen være mindst 8x5 meter
og uden div. buske/træer/andet…
-
Den rigtige Teltudlejning sætter altid teltet op samt lægger gulvet hvis ikke andet er aftalt.
Underlaget skal være jævnt, da gulvet følger underlaget. -
Vi sætter pløkker i teltet, og tager ikke hensyn til evt. kloak, kabler, jordvarme, fliser, asfalt mm.
hvis ikke andet er aftalt. -
Ved unødig tilsmudsning af telt/gulv, betales for rengøring.
-
Bruges der tape på teltet, SKAL tape og lim-rester fjernes. Gøres dette ikke, betales der 600 kr. pr. sidedug/tagdug dette forefindes på.
-
Telt m.v. henstår på pladsen for lejers regning og risiko i enhver henseende, således at lejeren indestå for skader opstået på telt m.v. herunder også skader forvoldt af gæster/publikum.
Beskadigede eller fjernede effekter af det lejede, erstattes efter regning.
Erstatningsprisen beregnes som vor genanskaffelsespris. -
Annullering af lejeaftale skal ske senest 60 dage inden brugs-dato. Ved annullering mellem 60-30 dage, betales 50 % leje. Ved annullering senere end 30 dage før brugs-dato, betales det fulde lejebeløb.
Betalingsbetingelser
-
Betaling sker netto kontant ved modtagelse af vores faktura, hvis ikke andet er aftalt.
Faktura vil blive fremsendt senest 10 dage før brugs-dato, og betaling skal være Den rigtige Teltudlejning i hænde senest 8 dage inden brugs-dato, hvis ikke andet er aftalt.
Ved eventuel erstatning, forbrug af diesel m.m., fremsendes efterfølgende yderligere faktura.